Tuesday 5 May 2015

Jangan sia-siakan peluang sekali lagi


PERMATANG PAUH 5 Mei – Pengundi berbilang kaum di Parlimen Permatang Pauh diharap tidak mensia-siakan peluang mereka menerusi kuasa undi untuk mengalihkan sokongan kepada Barisan Nasional (BN) selepas kira-kira 17 tahun terpinggir dalam arus pembangunan ekonomi.

Rahmad IsAhak
Setiausaha Organisasi Parti Alternatif Rakyat (PAP), Rahmad Isahak berkata, pengundi di Parlimen itu tidak seharusnya berterusan tertipu dengan memilih seorang wakil rakyat yang didominasi sepasang suami isteri.
Malah, menurut beliau, mereka juga perlu menilai tindakan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang tanpa pertimbangan keadilan gagal memberi ruang dan peluang kepada calon anak tempatan bertanding di kerusi berkenaan.
“Bukan soal pentadbiran yang menjadi ukuran dalam pilihan raya kecil (PRK) Parlimen itu kali ini, sebaliknya pengundi perlu menjadikan soal integriti serta tanggungjawab terhadap rakyat oleh wakil rakyat baharu sebagai keutamaan,” katanya.
- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/politik/jangan-sia-siakan-peluang-sekali-lagi-1.88349#sthash.MwplVllu.dpuf

No comments:

Post a Comment